Politica de Livrare
Produsele comandate se livrează în toată țara.
Produsele existente în stoc se livrează între 1-5 zile lucrătoare din momentul în care comanda a fost finalizată și confirmată.
Costul total al livrării unei comenzi va fi afișat după ce ați adăugat produse în coșul dumneavoastră și ați ales metoda preferată de livrare și de plată – în rezumat, veți vedea suma exactă de plătit. În funcție de dimensiuni, greutate, pot aparea costuri suplimentare de transport, costuri ce vor fi comunicate telefonic inainte de livrarea comenzii.
Serviciul de livrare door-to-door nu este disponibil în anumite zone din țară, din cauza accesului dificil sau restricționat. În aceste localități, livrările pot fi plasate și preluate de la cele mai apropiate agenții ale curierului.
Politica de Retur
Perioada de Grație pentru Retururi
Vă oferim libertatea de a reconsidera achiziția dvs., permițându-vă să returnați produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data cumpărării.
Când Sunteți Eligibili pentru Retur Gratuit
Costurile de transport pentru retur vor fi suportate de dvs., cu excepția cazurilor în care produsul primit diferă de cel comandat sau dacă acesta a suferit daune în timpul transportului. Dacă observați defecte, vă rugăm să ne informați în maxim 24 de ore de la recepția coletului pentru a vă putea asista eficient.
Standardele Noastre de Calitate pentru Retururi
Acceptăm doar produse care se întorc în starea lor inițială: fără urme de uzură, zgârieturi, pete sau fisuri cauzate de manipulare incorectă. În caz contrar, nu putem procesa returul și nici rambursarea sumei plătite.
Excepții la Politica de Retur
Rețineți, produsele personalizate sunt excluse de la opțiunea de retur.
Procedura de Rambursare
Rambursarea va fi efectuată în contul bancar din care s-a realizat plata inițială.
Cum să Procedezi pentru Retur
Comunicarea Inițială: Vă rugăm să ne anunțați intenția de retur printr-un e-mail trimis la retur@azstore.ro.
Ambalarea Produsului: După confirmarea noastră, ambalați produsul corespunzător în cutie de carton și folie cu bule pentru a evita deteriorarea în transport.
Metoda de Expediere: Utilizați servicii de curierat rapid (ex. SameDay, DPD, Fan Courier, Cargus), deoarece nu acceptăm colete trimise prin Poșta Română.
Detalii pentru Expediere:
- Destinatar: AZ STORE ONLINE S.R.L.
- Adresa: Str. Strada Numarul 1, Nr. 16, Localitate: Afumati, Judet: Ilfov
- Contact: AZ Store – 0787.421.049
Costuri de Transport: Acestea sunt suportate integral de către client.
Confirmarea și Rambursarea: După primirea și verificarea coletului, veți fi notificat și suma plătită vă va fi rambursată în termen de maxim 14 zile.
Responsabilitatea fata de starea produsului
Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.
Coletele care se livreaza cu optiunea Verificare colet si care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.
Dispozitii legale
In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.
Important
Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.
Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:
– produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
– produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid;
– produsele confectionate sau la cererea consumatorului – pe comanda speciala. Produsele importate conform specificatiilor clientului, precum si articolele speciale comandate furnizorului nu se returneaza.
– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protective a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (manusi de unica folosinta, semimasti, truse de prim ajutor, etc)
– produsele care constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Echipamentul trebuie insotit de toate accesoriile cu care s-a livrat; la fel si de toate produsele primite cadou.
– aparatele care au fost instalate, montate sau folosite;
– haine sau incaltaminte care prezinta urme de purtare sau sunt deteriorate (urme, miros, rupturi, talpa tocita, piele zgariata/uzata, cute de purtare, etc).
– produse ce s-au murdarit ca urmare a neambalarii corecte astfel incat sa fie deteriorate pe durata transportului;
– alte produse care prezinta urme de uzura sau consum.